شیلنگ سرویس بهداشتی

شیلنگ سرویس بهداشتی

شیلنگ سرویس بهداشتی


شیلنگ سرویس بهداشتی یا همان شلنگ دستشویی را میتوان در جنس های مختلفی در بازار پیدا کرد . اما نکته که اهمیت دارد پیدا کردن محصولی کارامد و بصرفه میباشد . از ویژگی های منحصر به فرد و مشهور شیلنگ های پی وی سی ماندگاری و قیمت مناسب آن نسبت به محصولات مشابه میباشد .

 

شیلنگ های پی وی سی یکی از گزینه های مناسب برای این کار میباشد . دلایل آن به شرح زیر میباشد .

 

  • قیمت مناسب
  • طول عمر و کیفیت
  • تنوع بالا در طرح و رنگ
  • وجود سایز و متراژ های گوناگون

 

قیمت مناسب شیلنگ سرویس بهداشتی

اولین موردی که مورد میتواند مزیت این شیلنگ ها باشد قیمت آن ها میباشد . به طور کلی و یک تحقیق ساده میتوانید متوجه قیمت پایین محصولات پی وی سی نسبت به مابقی شیلنگ های غیر پی وی سی شوید . به همین امر این محصولات

به محصولات اقتصادی و ارزان معروفند هر چند که در کنار این مزیت خوب بسیار کارایی و کاربد دارند .

 

طول عمر و کیفیت

طول عمر و کیفیت محصولات پی وی سی در شرایط ایده آل سالیان سال به طول می انجامد . هرچند که اکثر افراد این شرایط را رعایت نمیکنن ولی در این حالت هم این محصولات عمر بالایی را از خود نشان داده اند .

شیلنگ های سرویس بهداشتی با توجه به اینکه در مکانی سر بسته و در شرایط آب و هوایی خانه به سر میبرند میتوانند عمر بسیار طولای داشته باشند . ایم محصولات میتواند برای کیفیت و طول عمر بالاتر در تعداد لایه های بالاتری تولید شوند اما اکثر این محصولات تک لایه تولید میشوند چرا که نیاز خاصی به انجام این کار ندارد .

شیلنگ سرویس بهداشتی

شیلنگ سرویس بهداشتی

تنوع بالا در طرح و رنگ

از ویژگی های دیگر محصولات پی وی سی طرح و رنگ این محصولات میباشد .

تنوع در این محصولات تمامی ندارد و میتوانید هر طرح و نمونه ای که در سر دارید را تولید کنید . این محصولات به دو صورت آماده تحویل میشوند . یکی از این حالت ها را میتوان قرار گرفتن روکش استیل بر روی شیلنگ دانست که علاوه بر زیبایی باعث مقاومت و طول عمر بالاتری برای محصول است . حالت دیگر هم همان شیلنگ تکی پی وی سی میباشد .

رنگ بندی هم همانند طرح بندی دارای تنوع بالایی میباشد . این محصولات را می توان در هر رنگی تولید کنید .

 

وجود سایز و متراژ گوناگون

از قابلیت های دیگر هم میتوان به وجود سایز گوناگون اشاره کرد که در صورت درخواست هر سایزی میتوانید سفارش دهید . وجود سایز و متراژ های گوناگون که به درخواست مشتری تولید میشود موجب صرفه جویی در هزینه و کاربرد بهتر شده است .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *