شلنگ قلیان

شلنگ قلیان

شلنگ قلیان


شلنگ های قلیان را میتوان در دو دسته یک بار مصرف و چند بار مصرف تعریف کرد .

یکی از موادی که درساخت این محصولات سهم بسزایی دارد پی وی سی میباشد .

از خصوصیات شلنگ قلیان میتوان به ظاهر رنگی و عموما تک لایه اشاره کرد . به دلیل نبود فشار کاری بالا این شیلنگ ها را میتوان به ذخامت های بسیار کم نیز تولید کرد . قیمت گذاری این محصولات میتوان به دو صورت متراژی و کیلیویی قیمت گذاری کرد .

 

از ویژگی های این محصولات میتوان به قیمت پایین و نبود نخ و سایر افزودنی ها اشاره کرد . از خصوصیت های دیگر این محصولات میتوان به تک لایه بودن اشاره کرد . در مصارف یکبار مصرف ذخامت مورد توجه قرار نمیگرد و بیشتر محصول اقتصادی تر مورد توجه است .

رنگ بندی بالا و متنوع از خاصیت دیگر این محصولات میباشد که میتوان در هر رنگی تولید کرد .

از ویژگی دیگری که تمایل به مصرف این محصولات را افزایش داده است انعطاف پذیری در تایین معیار های این محصولات میباشد . به طوری که میتوان به اندازه بودجه مورد نظر محصول را تولید کرد . معیار های موثر در قیمت به شرح زیر میباشد .

  • ذخامت محصول(وزن)
  • نوع مواد مورد استفاده(گرانول – روغن)
  • میزان سفارش شلنگ قلیان
شیلنگ قلیان

شیلنگ قلیان

ذخامت

ذخامت محصول رابطه مستقیمی به وزن دارد و هرچه بخواهیم ذخامت محصول را افزایش دهیم در نتیجه وزن ان افزایش پیدا میکند که روی قیمت تاثیر گذار میباشد .

 

مواد مصرفی

نوع مواد مصرفی از اصلی ترین عامل قیمت گذاری میباشد . این مواد میتواند در دو دسته شفاف و پوششی تولید میشود .

مواد شفاف نسبت به مواد پوششی دارای قیمت بالاتری میباشد . از خاصیت های دیگر میتوان به شفافیت و براقیت اشاره کرد که میتوان فضای داخل شیلنگ را نیز مشاهده کرد .

مواد پوششی همان مواد شفاف هستند که با برخی افزودنی ها سبب ارزان تر شدن مخلوط شده است . این محصولات خالص نبود و افزودنی هایی را دارا میباشد . از خواص این محصولات هم میتوان به سطح غیر شفاف و نبود براقیت اشاره کرد .

 

میزان سفارش شلنگ قلیان

میزان سفارش از عامل های دیگر قیمت گذاری میباشد . نمیتوان گفت تاثیر زیادی در قیمت میتواند بگذارد اما بسته به تعداد سفارش میتوان تغییراتی را در قیمت به وجود اورد .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *