شیلنگ جذب کننده

شیلنگ جذب کننده

شیلنگ جذب کننده


آبیاری کارآمد برای هر صاحب خانه ای که دوست دارد باغبانی کند ، با توجه به کمبود آب در حال و آینده صرفه جویی بسیار حائز اهمیت میشود . هنگامی که از شیلنگ جذب کننده برای آبیاری استفاده می کنید، متوجه صرفه جویی و کارآمدی این کالا نسبت به محصولات دیگر میشوید.

 

شلنگ سوکر(جذب کننده) چیست؟

 

این محصول با طراحی و خاصیتی که دارد متمایز می شود. این شیلنگ ها شبیه اکثر شیلنگ های باغی دیگر هستند، اما یک تفاوت اساسی وجود دارد. شیلنگ جذب کننده دارای منافذ ریز در طول خود است که تفاوت چندانی با منافذ روی پوست شما ندارد. این منافذ اجازه می دهد تا آب به آرامی از شیلنگ خارج شود.

 

هنگامی که این محصول در باغچه قرار می گیرد، فشار کم آب باعث می شود جریان کارآمدی از شلنگ به طور مستقیم به پایه گیاهان برسد. این بدان معناست که شما آب بیشتری به سیستم ریشه می‌رسانید و در مکان‌هایی که به سرعت تبخیر می‌شود، آب کمتری دریافت می‌کنید .

 

از ویژگی های دیگر این محصول میتوان جابجایی راحت آن را مثال زد . هنگام استفاده به نگهداری و رعایت آبیاری بسیار کمی نیاز است.

 

شیلنگ Soaker چگونه کار می کند؟

 

مواد متخلخل موجود در این شیلنگ اجازه می دهد تا آب با سرعت یکنواخت و آهسته به بیرون نفوذ کند . این به آب اجازه می دهد تا در زمین اطراف پایه گیاهان شما جایی که بیشتر مورد نیاز است ابرسانی شود.

 

یکی دیگر از ویژگی های این محصول را میتوان به استفاده راحت بدون نیاز به هیچ وسیله ای اشاره کرد که بسیار اقتصادی میباشد . به طور معمول این محصول در متراژ های 25 ، 50 و 100 متر تولید میشود .

شیلنگ جذب کننده

شیلنگ جذب کننده

روش استفاده

برای استفاده، کافی است آن را در قرار دهید در محل مورد نظر ، بهتر از برای کارایی بیشتر در نزدیکی گیاهان قرار داده شود .  پس از قرار دادن، دیگر نیازی تغییر مکان نمیباشد ، مگر اینکه نیاز به پوشش در مناطق مختلف داشته باشید. و تنها کافی است که شیلنگ را به شیر آب متصل و باز کنید تا فرآیند آبیاری آغاز شود .

 

سوالات متداول

در واقع بحثی که در استفاده از شیلنگ مورد بحث قرار میگیرد فشار آب میباشد ، در جواب این سوال باید گفت بر خلاف انتظار این محصول فشار بالایی نیاز ندارد .

مواد متخلخل شیلنگ در پایین نگه داشتن فشار آب بسیار عالی عمل می کند .

 

سوال دیگه ای کهمطرح میشود در مورد صرفه جویی در مصرف آب میباشد ؟ پاسخ بله است. این شیلنگ به بهترین روش ممکن آبیاری را انجام میدهد تا از هدر رفتن این سرمایه جلوگیری کند . این بیشتر به دلیل نحوه توزیع آب  میباشد .

 

با کمی فکر کردن در مورد آبیاری سنتی که با دست انجام میشود میتوان به نتیجه رسید که آب ممکن است کمتر به ریشه برسد و سهم بیشتری به شاخه و برگ ها برسد که امکان پوسیدگی را بیشتر کند اما با استفاده از این شیلنگ نگرانی از این بابت نخواهید داشت .

 

تمام آبی که توسط این محصول خارج میشود، مستقیماً به ناحیه نزدیک سیستم ریشه گیاهان شما می‌رود.

 

یکی دیگر از مزایای این شیلنگ میتوان به صرفه جویی در زمان اشاره کرد . استفاده از روش های سنتی در آبیاری گیاهان بسیار زمان گیر و دشوار میباشد .

 

زمانی  که از یک شیلنگ جذب کننده را در باغ خود قرار دادید، فقط باید آن را برای مدت زمان مشخصی روشن کنید تا به نتایج دلخواه خود برسید . و دیگر نیازی به ماندن و نظارت بر نحوه توزیع و جریان آب ندارید و حتی نیازی به جابجایی شیلنگ ندارید.

 

این محصول بسیار مناسب باغات با وسعت بالا میباشد تا با یکبار قرار دادن شیلنگ در محل دیگر نیازی به دوباره کاری نباشد .

 

تمام مطالب ارائه شده در این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی عمومی است. تمام استفاده از محصولات ذکر شده در این مقاله باید طبق دستورالعمل سازنده انجام شود .

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *