شیلنگ روکش استیل

شیلنگ روکش استیل

شیلنگ روکش استیل


شیلنگ های روکش استیل شیلنگ هایی با قابلیت تحمل فشار بالا میباشد که کاربرد های منحصر به فردی دارد .

اگر از نگاه دقیق تری بخواهیم در مورد این شیلنگ حرف بزنیم میتوانیم در مورد نوع مواد و بافتشان حرف بزنیم . این شیلنگ ها به طور معمول از دو لایه تشکیل شده است که لایه زیرین و مخفی شیلنگ میتواند متریال های مختلفی مثل پی وی سی ، لاستیک ، په په و … اشاره کرد . لایه بالایی شیلنگ از جنس آلمینیوم میباشد که به صورت رشته های نازک با بافت های مختلف روی یکدیگر بافته شده است .

 

از مصارف اصلی این شینگ میتوان به استفاده در آبگرم کننان ، پکیج ها ، شیلنگ حمام و سفون اشاره کرد . به دلیل تحمل فشار و حرارات میتوان این شیلنگ را مناسب شیلنگ حمام و آبگرم کن دانست .

 

ظاهر شیلنگ روکش استیل

از لحاظ ظاهری ، لایه زیرین شیلنگ کاملا مخفی شده است و لایه بالایی شیلنگ که همان لایه آلمینیومی به حساب می آید به شکل های مختلف روی یکدیگر بافته شده است . نوع بافتی که بر روی بافته شده است نیز حائز اهمیت است . چرا که نوع بافت باعث ایجاد کشش بیشتر و مقاومت بالا تر شیلنگ شده است . بهترین نوع بافتی که میشود بر روی شیلنگ روکش استیل انجام داد ، بافت ذوزنقه ای میباشد که رشته های آلمینیومی به صورت یکی در میان روی هم قرار گرفته اند .

 

 

منعطف بودن

منعطف بودن این شیلنگ به دو عامل بستگی دارد . اولین عامل ، لایه زیرین است که بسته به کیفیت مواد استفاده شده دارای انعطاف میباشد . به طور مثال اگر در ترکیب مواد خود پودر MBR داشته باشد میتواند خواص کشش و انعطاف بالایی داشته باشد .

همانطور که لایه زیرین در این خواص نقش دارد لایه بالایی آن نیز دخیل در این خواص میباشد . میزان انعطاف این شیلنگ ها میتواند بسته به نوع بافت آن ها نیز باشد .

 

 

مزیت و معایب شیلنگ

از مزیت های این شیلنگ هم می توان به کاربرد زیاد آن اشاره کرد .

از معایب این محصول میتوان نبود تنوع رنگی اشاره کرد که دست خریداران را بسته نگه میدارد .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *