شیلنگ بافته شده

تولیدی شیلنگ آب

تولیدی شیلنگ آب


اگر تا به حال شیلنگی ترکیده و پاره شود یا هنگام تلاش برای آبیاری باغتان پیچ خورده ، می دانید که چقدر می تواند خسته کننده باشد.  شیلنگ ها بخش مهمی از سالم نگه داشتن و آبیاری چمن و باغ شما هستند، اما همچنین می توانند دردسر هایی همراه خود داشته باشند. این همان جایی است که شیلنگ های بافته شده وارد می شوند. شیلنگ های بافته شده با یک لایه داخلی از نخ تقویت شده و یک لایه بیرونی از PVC انعطاف پذیر ساخته می شوند .  این ساختار باعث می شود که آنها به طور قابل توجهی دوام بیشتری نسبت به شیلنگ های معمولی داشته باشند و احتمال پیچ خوردگی یا ترکیدن آنها کمتر باشد. جدای از آن، در اینجا پنج مزیت دیگر استفاده از شلنگ های بافته شده وجود دارد.

 

1_ آنها انعطاف پذیرتر از شیلنگ های دیگر هستند

یکی از بزرگترین مزایای شیلنگ های بافته این است که بسیار انعطاف پذیرتر از شیلنگ های معمولی هستند.  این بدان معنی است که شما می توانید آنها را به راحتی در فضاهای تنگ و اطراف موانع مانور دهید.  همچنین احتمال پیچ خوردگی آنها کمتر است، که می تواند باعث آسیب به شلنگ و انسداد در خط آب شما شود .

 

 

2_ دوام بیشتری دارند

شلنگ های بافته شده نیز از دوام بیشتری نسبت به سایر شلنگ ها برخوردار هستند. لایه بیرونی بافته شده به محافظت از شلنگ داخلی در برابر آسیب و سایش کمک بسیاری می کند.  این به این معنی است که شلنگ های بافته شده با مراقبت و نگهداری مناسب می توانند سال ها دوام بیاورند.  طبق انجام آزمایش ها ، شیلنگ های فلزی بافته شده باید هر پنج تا هشت سال یکبار تعویض شوند، اگرچه ممکن است فقط هنگام تعویض دستگاه نیاز به تعویض آنها داشته باشید.

 

3 _آنها در طیف وسیعی از اندازه ها موجود هستند

یکی دیگر از مزایای شیلنگ های بافته این است که آنها در طیف وسیعی از اندازه ها در دسترس هستند.  این بدان معناست که بدون هیچ اصرافی در وقت و هزینه میتوانید به همان اندازه ای که نیاز دارید خریداری کنید .  به یاد داشته باشید که اندازه نه تنها از نظر طول بلکه در قطر نیز اندازه گیری می شود.

شیلنگ روکش استیل

شیلنگ روکش استیل

 

 

4 _آنها می توانند فشارهای بالاتر را تحمل کنند

 

شلنگ های بافته نیز به گونه ای طراحی شده اند که فشارهای بیشتری را نسبت به انواع دیگر شلنگ ها تحمل کنند. این به دلیل ساخت شیلنگ است که شامل چندین لایه تقویت کننده است. دوام تقویت شده به این معنی است که شیلنگ های بافته شده را می توان برای شستشوی فشار بالا و کاربردهای آبیاری استفاده کرد.  برای مقاوم‌تر کردن شیلنگ‌های در برابر فشار، سیم فولادی ضد زنگ روی آن‌ها بافته می‌شود .  توجه داشته باشید که بسته به فشار کاری مورد نظر می توانند تک بافته یا دو بافته باشند.

 

 

5_ کاربردهای متنوعی دارند

شلنگ های بافته شده را می توان برای کارهای مختلف از جمله آبیاری گیاهان، شستشوی ماشین ها و حتی تمیز کردن ناودان ها استفاده کرد  .  این تطبیق پذیری آنها را به گزینه ای عالی برای کسانی تبدیل می کند که به شلنگی نیاز دارند که بتواند همه این کارها را انجام دهد. اگر به دنبال شلنگ جدید هستید، حتماً یک گزینه بافته شده را در نظر بگیرید.  به دلیل انعطاف پذیری، دوام و تطبیق پذیری، شلنگ های بافته شده مزایای زیادی نسبت به شلنگ های سنتی دارند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *