شرکت سرسبز پلاستیک یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان و همچنین صادرکنندگان گرانول و شیلنگ  پی وی سی با قدمت چندین ساله نامی آشنا و ماندگار را در این عرصه پر رقابت شده که با کیفیت و خدمات پس از فروش عالی شناخته میشود . یکی از خصوصیات محصولات سرسبز پلاستیک خدمات گارانتی اصالت و کیفیت محصول است ، که برای اولین بار در ایران به فاز عملیاتی رسیده است . سرسبز پلاستیک با داشتن گروهی مجرب و متخصص  آماده پاسخ گویی به سوالات  شما و رفع هر گونه مشکل در زمینه فعالیت شما عزیران را فراهم نموده است . در کنار خدمات عالی که سرسبز پلاستیک به مشتریان خود ارائه می دهد امتیازات ویژه دیگری هم در اختیار مصرف کنندگان محصولات خود قرار داده است . در زیر لیستی از این امتیازات را معرفی نماییم :

  • پاسخ گویی سریع ، دقیق و تخصصی با داشتن کادری مجرب و متخصص
  • گارانتی محصولات سرسبز پلاستیک
  • تعویض سریع محصول (در صورت برخورداری از شرایط گارانتی)
خدمات پس از فروش - سرسبز پلاستیک

چرا خدمات پس از فروش سرسبز پلاستیک ؟

یکی از سولاتی که شاید از خودتان بپرسید این باشد که چرا خدمات پس از فروش سرسبزپلاستیک؟ که با در نظر گرفتن شرایط  و جزئیات متوجه اهمیت این کار میشوید . یکی از دردسر های خرید محصولات بدون گارانتی ، اطلاع نداشتن از اصالت محصول تولید شده و همچنین  کیفیت و سلامت آن محصول است که به بزرگترین و اصلی تریت دغدغه خریداران  تبدیل شده است . سرسبز پلاستیک با در نظر گرفتن رضایت مشتریان ، برای محصولات خود گارانتی قرار داده است تا به شکل دیگر ، کیفیت محصولات خو را به نمایش بگذارد . مواردی که شامل گارانتی میشود :

  • هر گونه پارگی و زدگی شیلنگ درون بسته بندی تولید محصول
  • هر گونه رنگ پریدگی  و ایراد فیزیکی
  • هرگونه نشت و سوراخ در محصولات تولید شده

  لازم به ذکر است تمامی موارد گفته شده در گارانتی فقط تا زمان تحویل و برسی محصول دارای ارزش و اعتبار است و  هم چنین فعال سازی گارانتی در زمان خرید الزامی می باشد. هر گونه نقص به وجود آمده برای محصول خارج از دفترچه راهنما و خدمات گارانتی  باعث منقضی شدن گارانتی می گردد .  

سرسبز پلاستیک - شیلنگ

خدمات

اگر قصد دارید از خدمات پس از فروش محصولات سرسبز پلاستیک بهره مند شوید و نیاز به راهنمایی و مشاوره کامل در این زمینه داشتید، کارشناسان سرسبز پلاستیک  بعنوان مرکز تخصصی خدمات آماده خدمت رسانی به شما مشتریان گرامی هستند .   از خدمات دیگری که سرسبز پلاستیک در اختیار مشتریان خود قرار می دهد ارسال به تمامی نقاط ایران عزیزمان است که در کم ترین بازه زمانی صورت می گردد. سرسبز پلاستیک با صادرات محصول خود به نقاط مختلف جهان ، تجربه بالایی در زمینه ارسال محصولات در شرایط مختلف به دست آورده که سبب ایجاد اعتماد بیشتر و رضایت مشتریان شده است .